fbpx

Kampanjan keskiössä olivat Googlen hakukampanja Salkarin edustamille merkkibrändeille, display-mainonnan mediaostamisenkonsultointi, retargeting-markkinoinnin uudistus sekä verkkoanalytiikan ja tulosten raportointi. Kampanjan avulla haluttiin nostaa verkkokaupan tunnettuutta ja konversioprosenttia. Samanaikaisesti valmistelimme Salkarin verkkokauppauudistusta yhteistyössä teknisen kumppanimme Gambitin kanssa.

Alma Mediassa toteutetun display-kampanjan toimivuutta mitattiin kolmella eri tavalla tulosten varmistamiseksi. Kampanjan oli tarkoitus purra erityisesti tunnettuuden ja harkinnan nostamiseen. Googlen kampanjointi puolestaan rakennettiin alusta loppuun yhdessä asiakkaan kanssa.

Verkkoanalytiikan kannalta kiinnostus kohdistui erityisesti maksetun kävijäliikenteen analysointiin ja mallintamiseen. Koska palaava liikenne on osoittautunut merkittäväksi tekijäksi verkkokaupan osalta, myös retargeting-kampanjaa oli tärkeä uudistaa esimerkiksi luovien sisältöjen osalta.

Alma Mediassa toteutetun display-kampanjan toimivuutta mitattiin kolmella eri tavalla tulosten varmistamiseksi.