fbpx

REDI – Löytämisen iloa

Hyppäsimme vauhdissa mukaan REDI-tekemiseen kauppakeskuksen teemaviikonloppujen myötä. Kun koronapoikkeustila alkoi, uudet suunnitelmat muokattiin nopeasti vallitsevaan tilanteeseen. Nyt kaikessa REDI-tekemisessä kaupallisuus ja turvallisuus yhdistyvät vastuullisella tavalla, nettisivuista kauppakeskuksen screeneihin ja muihin materiaaleihin. Kevään mittaan olemme suunnitelleet ja toteuttaneet REDIlle muun muassa tapahtumamateriaaleja, nettisivu- ja somemateriaaleja, kauppakeskuksen screen-materiaaleja sekä julisteita.

”C2 on auttanut meitä monipuolisesti, joustavasti ja nopeasti”, sanoo REDIn markkinointipäällikkö Pia Rosvall, joka kehuu koko tiimin laajaa osaamista ja antaa erityispisteet projektijohdolle lukuisan toimijajoukon hallinnasta.

Suunnittelemamme pääsiäispupun tähdittämän REDI-aarrekartan kuvitti Boutique.