fbpx

Espen brändikuvatEspen

Asiakkaan tarve

Harry Schaumans Stiftelse halusi kauppakeskukselleen uuden alun täysin puhtaalta pöydältä, kun kiinteistön iso remontti saatiin valmiiksi ja tavoite selkiytyi: vaasalaisille haluttiin tarjota jotakin enemmän, kuin pelkkää perusshoppailua. Samalla haluttiin luoda paikka, jossa ihmiset viihtyvät, seurustelevat ja tarjoavat samalla erinomaiset edellytykset eri tyyppisten yrittäjien toiminnalle.

C2:n ratkaisu

C2 loi kauppakeskukselle yhdessä asiakaan kanssa täysin uuden brändin nimeä ja logoa myöten.

Tunnelmasta haluttiin iloinen ja toiveikas, joten otimme lähtökohdaksi tunteen – kuin lapsi karkkikaupassa – ja sitä tavoittelimme myös, kun kehitimme sloganin “Joyful things inside”. Sama tunnelma on punaisena lankana myös kauppakeskuksen visuaalisessa ilmeessä, jonka määrittelimme tarkemmin Espenin graafisessa ohjeessa, ja se huokuu selvästi myös kaikista brändikuvista ja pastelliväreistä, jotka nykyisin yhdistetään Espenin brändiin. C2 hoiti (ja hoitaa yhä) myös kauppakeskuksen valotaulumainokset, teippaukset, animaatiot, lehti-ilmoitukset ja brändikuvien valokuvauksen.

Brändin lanseeraus toteutettiin pääosin sosiaalisessa mediassa, ja Espenille rakennettiin etenkin Instagramin välityksellä selkeä visuaalinen profiili, joka auttaa kohderyhmää tunnistamaan kauppakeskuksen omasta some-virrastaan.

Yhdessä asiakkaan kanssa onnistuimme saavuttamaan tavoitteen –  Espen suorastaan kuhisee elämää.  Sekä yritykset (vaatekaupat, ravintolat, kahvilat, elokuvateatteri ja pop-up-myymälät) että niiden kohderyhmät viihtyvät erinomaisesti kodikkaassa Espenissä, jota nykyisin voidaan pitää miltei Vaasan kuudentena puistikkona.

”C2 auttoi luomaan uuden, modernin ja raikkaan visuaalisen ilmeen sekä logon Espenille. Uusi Espen nimi ja ilme on otettu Vaasassa hyvin vastaan ja uusi, upea kauppakeskuksemme on saanut arvoisensa brändin.”

– Maria Böling, markkinointipäällikkö, Kauppakeskus Espen

Olemme erittäin tyytyväisiä lopputulokseen ja yhteistyömme C2 kanssa on ollut erinomaista, ammattitaitoista, luotettavaa ja inspiroivaa.

Maria Böling, markkinointipäällikkö, Kauppakeskus Espen