fbpx

Tuottajaosuuskunnalla on pitkät perinteet ja laadukkaat kasvihuoneet, joissa kasvatetaan myös erikoistomaatteja, kurkkuja, paprikoita ja chilejä. Siinäpä maukas kattaus markkinoitavaksi!

Tiedämme, että mainonnassa pitää olla asialla silloin kun tapahtuu. Autoimme Närpiön Vihannesta pääsemään terveellisillä #Snäxi-tuotteillaan mukaan urheilun megatapahtumien kotikatsomoihin, ensin talviolympialaisten yhteydessä ja myöhemmin jääkiekon ja jalkapallon MM-kisojen aikaan. #Snäxi-tuotteiden kampanjassa hauskasti animoimamme vihannekset nähdään kommentoimassa kisoja. Hyödynsimme mainoksissa helposti tunnistettavia lentäviä lauseita ”snäxi-twistillä”, ja jotkut vihannekset saattavat erehdyttävästi muistuttaa tunnettuja urheilulegendoja.

Kampanjaan ideoitiin myös suursuosion saavuttanut arvonta, jonka palkinto oli varsin maukas asu omaan kisastudioon fiilistä nostattamaan.

Pyeongchangin talviolympialaisissa tutut vihannekset taipuivat muun muassa kelkkailijoiksi ja hämmästyttävän tutun oloiseksi mäkikotkaksi.

 

 

 

Suunnittelimme kisastudio-kampanjaa varten Närpiön vihanneksen tuotteiden kuosittaman paidan, jollaisen saattoi itselleen kilpailusta voittaa.  Puimme myös animaatioidemme studiovihannekset tyylikkäästi tomaatti-kuosiin.

Paidat olivat huikea menestys, ja paitojen onnelliset omistajat ovat saaneet vastata enemmän kuin kerran”mistä noita saa?” -kysymykseen.

Jääkiekon MM-kisoissa tunteet nousivat pintaan niin Tertsillä selostamossa kuin Tamaatilla studiossakin.

 

Jalkapallon MM-kisoja jännittivät miljoonien muiden tavoin myös vihannesasiantuntijat Littomaatin johdolla.

Tiedämme, että mainonnassa pitää olla asialla silloin kun tapahtuu.