fbpx

Asiakkaan tarve

Kun Kristiinankaupungin elinkeinokeskus halusi uudistaa kaupungin matkaoppaan, tavoitteena oli kaupungin entistä selvempi profiloituminen Suomen ainoana Cittaslow-kaupunkina. Kristiinankaupungille oli tärkeää korostaa pikkukaupungin vieraanvaraisuutta ja rauhallista elämänmenoa.

Aikataulu oli haastava, sillä esite tilattiin vain viikko ennen joulua, ja jo tammikuun toisella viikolla esitteen piti olla valmiina kahtena versiona ja yhteensä neljällä kielellä. (RU/SU ja EN/SA).

C2n ratkaisu

Kuten muissakin projekteissamme, graafikko + copywriter -tiimimme teki tiivistä yhteistyötä toimivan kokonaisuuden luomiseksi; sekä tekstin, kuvien että taiton tulee kulkea käsi kädessä ja välittää samaa tunnelmaa. Tekstit kirjoitettiin ensin ruotsiksi, ja käännettiin sen jälkeen huolella muihin kieliin, jotta esite tuntuisi yhtä kutsuvalta kaikilla neljällä kielellä.

Yhteistyö asiakkaan kanssa sujui kuin rasvattu, ja toteutus onnistui aikataulun mukaisesti. Todella uunituore esite meni saman tien testattavaksi Saksassa järjestettäville matkailumessuille ja sai hyvän vastaanoton.

Aivan fantastisen nopeaa ja hyvää palvelua. Vaikka aikataulumme oli tosi tiukka, yhteistyö C2n kanssa toimi loistavasti ja saimme todella hienon esitteen.

Angelique Irjala, Tj., Kristiinankaupungin elinkeinokeskus