fbpx

Mitä teimme?

Konseptisuunnittelu

Suunnittelimme Karismalle uuden Find your Karisma -verkkokauppakonseptin yrityksen vision ja strategian pohjalta. Konseptin ytimessä on ajatus siitä, ettei Karisma ole ainoastaan muotiliike, vaan enemmänkin muodin asiantuntija, joka auttaa asiakkaitaan löytämään sisäinen karismansa Karisman tarjoaman inspiraation ja stailauspalvelun kautta.

Verkkosivut ja -kauppa

Find your Karisma -konseptin pohjalta rakensimme Karismalle uniikin verkkokaupan, jonka pääosaa näyttelevät kuukausittain vaihtuvat Karisman työntekijöiden stailaamat asukokonaisuudet sekä Karisman työntekijöiden käsin valitsemat klassikko- ja suosikkituotteet.

Ilmeen uudistus ja painomateriaalit

Suunnittelimme Find your Karisma -verkkokaupalle ja -sivuille Karisman brändiin sopivan ilmeen sekä kaikki painomateriaalit pakkauksista, käyntikorteteihin ja ikkunateippauksiin.

Lanseerauskampanjan suunnittelu ja toteutus

Digimarkkinointi

Find your Karisma -asukuvat

Haaste

Vaasalainen Karisma fashion store on tunnettu erinomaisesta asiakaspalvelustaan sekä tunnistetavasta tyylistään. Karisman tavoitteena on olla valtakunnallisesti tunnettu tyylin asiantuntija – ei ainoastaan vaatekauppa. Pohjanmaalla Karisman maine tunnetaan, mutta yrityksen haasteena olikin; kuinka tarjota myös Vaasan ulkopuolella asuville asiakkaille saman tasoista palvelua kuin he kivijalkamyymälässä asioiville.

Ratkaisu

Ratkaisuna haasteeseensa Karismalla oli jo valmiiksi idea uudenlaisesta verkkokaupasta, jossa pääosaa näyttelee yrityksen visio tarjota asiakkailleen asiantuntevaa palvelua sekä tyyli-inspiraatiota.

Näimme Karisman ideassa paljon potentiaalia ja jatkoimme sen kehittelyä tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa. Lopputuloksena suunnittelimme ja toteutimme Karismalle uniikin verkkokauppakonseptin sekä sen lanseerauskampanjan.

 

 

”Oma verkkokauppa on pitkäaikainen unelmamme. C2 luki täydellisesti ajatuksemme ja toteutti työn tehokkaasti. Lopputuloksena lanseerattu verkkokauppakonsepti on upea näyteikkuna Karisman maailmaan. Verkkokaupan myötä pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistäkin laajemmin, ja myös myymälässä on ollut positiivisesti liikennettä.”

– Carola Svahn-Salomäki, omistaja, Karisma Vaasa

Lopputuloksena lanseerattu verkkokauppakonsepti on upea näyteikkuna Karisman maailmaan.

Carola Svahn-Salomäki, omistaja, Karisma Vaasa