fbpx

Lähtökohta

Aikaisemmin uudistamamme Citecin Attitude-asiakaslehti sai jatkoa uudella numerolla. Vuoden 2019 Attituden tavoitteena oli lehti, joka avaa lukijalle maailman Citecin huippuosaamisen takana. Osana Citecin Expertise with Passion -brändiä lehden tuli viestiä ammattitaidosta, mutta inhimillisesti ja helposti luettavassa muodossa. Lehteen toivottiin selkeää jakoa sekä Citecin palvelutarjonnan näkökulmasta, että teknisten artikkelien ja kevyempien tekstien välille. Sisällöissä haluttiin nostaa esiin paitsi asiakkaita ja yhteistyökumppaneita, myös Citecin brändin ja strategian kulmakiviä eli teknisen suunnittelun ja dokumentaation asiantuntijoita sekä projektien ja koko toiminnan joustavuutta ja laatua.

Lopputulos

Hoidimme asiakkaan kanssa tiiviissä yhteistyössä lehden suunnittelun, toteutuksen sekä projektinjohdon. Lopputuloksena on Citecin brändiä vahvistava kokonaisuus, jonka sisältöjä voidaan hyödyntää niin printtiversiona kuin digikanavissa. Vuoden 2019 Attitudessa näkyy Citecin strategia, erilaisten artikkeleiden kombinaatio on hyvin tasapainossa, lehden rakenne on selkeä, artikkelit kiinnostavia ja ilme raikas. Pienenä ekstrana rakensimme lehteen myös asiakkaan koko toimintaa kuvaavan We are Citec -infografiikan, jota Citec voi käyttää viestinnän ja markkinoinnin tukena jatkossa myös muissa käyttötarkoituksissa.

Lue Citecin Attitude-lehti osoitteessa attitude.citec.com

 

 

 

 

”Vuoden 2019 Attitude nosti hyvin esiin eksperttiemme teknisen ammattitaidon, asiakasyhteistyöt sekä Citecin yrityskulttuurin. Lehden visuaalinen ilme jatkaa Attituden raikasta sekä tunnistettavaa linjaa. Kaiken kaikkiaan vuoden 2019 Attitude on toimiva kokonaisuus, joka tukee strategiaamme.”

Michael Smirnoff, globaali markkinointi- ja viestintäjohtaja, Citec

Kaiken kaikkiaan vuoden 2019 Attitude on toimiva kokonaisuus, joka tukee strategiaamme.

Michael Smirnoff, globaali markkinointi- ja viestintäjohtaja, Citec