fbpx

Asiakkaan tarve

Jättiläispanda Pyryn ja Lumin muutto Suomeen käänsi koko maan katseet niiden tulevan kotikaupungin suuntaan. Ähtärin kaupunki halusi hyödyntää pandojen mukanaan tuoman valtakunnallisen näkyvyyden mahdollisimman tehokkaasti paitsi eläinpuiston, myös koko kaupungin markkinoinnissa.

C2:n ratkaisu

Valmistelimme yhteistyössä Ähtärin kaupungin kanssa pitkäaikaisen brändimarkkinoinnin suunnitelman, joka käynnistettiin brändiuudistuksella. Suunnittelimme kaupunkiin muuttaneiden pandojen ympärille Be Like Panda -markkinointikonseptin, joka tuo esille, kuinka pandojen vaatima rauhallinen ja puhdas elinympäristö on hyvä paikka elää myös ihmisille. Näin Ähtärin kaupungille saatiin luotua yksilölliset viestikärjet, jotka yhtenäistävät kaupungin markkinointia ja viestintää.

Osana brändiuudistusta suunnittelimme Ähtärin kaupungille ja Visit Ähtäri -matkailuyhtiölle yhtenäisen visuaalisen ilmeen, sekä suunnittelimme ja toteutimme Be Like Panda -konseptiin sopivat brändikuvat, -videot sekä printtilehden.