Menu

Yhteishaku 2016 kampanja – Vaasan yliopisto

 

Pääsimme jo toista kertaa toteuttamaan Vaasan yliopiston yhteishakukampanjan. Päätimme jatkaa vuonna 2015 lanseerattua konseptia (#tulevaisuudenmenestyjä), mutta annoimme tällä kertaa opiskelijoiden puhua. Suunnittelimme ja kuvasimme 10 videon sarjan, joiden aitoja tarinoita sovellettiin kaikkiin kampanjatoteutuksiin (mm. SOME, display, YouTube, ulkomainonta, printti). Vastasimme myös kaiken markkinointimateriaalin toteutuksesta (ilme, tekstit).

Tässä hieman kampanjatuloksia:

# kampanja saavutti oikean kohderyhmän huikealla läpikatselu- ja klikkausprosentilla
# seuraajamäärät kasvoivat huomattavasti somessa (Fb, Instagram)
# kampanjasivun melkein 100k vierailijoista noin puolet olivat uusia kävijöitä

Mikä parasta, asiakaskin on kampanjaan erittäin tyytyväinen. Katso kaikki kampanjavideot YouTubesta tai tutustu kampanjan suosituimpaan videosisältöön (alla), joka keräsi reilusti yli 18 000 näyttöä: