Menu

Ilmesovelluksia – Vaasan yliopisto

 
  • Vaasan yliopisto - ilmesovelluksia
  • Vaasan yliopisto - ilmesovelluksia
  • Vaasan yliopisto - ilmesovelluksia
  • Vaasan yliopisto - ilmesovelluksia
  • Vaasan yliopisto - ilmesovelluksia

Vaasan yliopisto uudisti ilmeensä 2012. Samana vuonna yliopisto valitsi C2:n paikalliseksi kumppaniksi, jonka tehtäväksi tulisi herättää uusi ilme henkiin käytännön tasolla. Vuosien varrella toteutettuja ilmesovelluksia ovat mm. erilaiset esitteet sekä tasaisin välein ilmestyvä Vox Cordis -yliopistolehti. Korkeakoulujen yhteishaun 2015 yhteydessä suunnittelimme ja toteutimme Vaasan yliopistolle myös laajemman kampanjan, #imgonnamakeit, joka kannusti jokaista uskomaan omiin kykyihinsä. Kampanja keräsi ihmisten omakuvia (selfie) Instagramissa ja tavoitti potentiaaliset opiskelijat monenlaisen kanavan kautta (isot ulkoscreenit, julkinen liikenne, display-mainonta). Lisäksi yliopisto jakoi pieniä painotuotteita, joiden sisälle oli piilotettu kannustavia mietelauseita (motivational quotes).