Menu

Ilme – Stormossen

 
  • Stormossen - ilme
  • Stormossen - ilme
  • Stormossen - ilme
  • Stormossen - ilme

Contiumin vuonna 2012 toteuttaman brändikartoituksen jälkeen C2 sai tehtäväkseen uudistaa Stormossenin ilmeen. Pelkäksi kaatopaikaksi mielletty ympäristöpalveluyritys halusi olla vastuullinen edelläkävijä, jonka energinen olemus helpottaa ihmisten elämää.

Teimme ilmeestä kaatopaikan vastakohdan: iloisen, helposti lähestyttävän ja värikkään. Limittäiset värikentät symboloivat toiminnan läpinäkyvyyttä ja logon luonnolliset elementit – aallot, pilvet, auringonnousu – ohjaavat puolestaan ajatukset jatkuvasti kehittyvään kierrätystoimintaan.

Suunnittelimme Stormossenille myös uuden kuvapankin, jossa eri jätelajit kuvattiin siisteinä kollaaseina. Toisin sanoen ilme rikkoo perinteisiä kaatopaikkamielikuvia monella tasolla. Lisäksi olemme rikastuttaneet uutta ilmettä monipuolisen kuvituksen avulla.