Menu

Visuaalinen ilme

Yrityksen kasvoina ulospäin toimii sen visuaalinen ilme. Hyvä visuaalinen ilme kestää aikaa, koukuttaa yleisönsä ja on uskottava. Vaikka logo tekeekin brändistä tunnistettavan ja edustaa sitä, on hyvä muistaa, että brändi ei rakennu pelkästään sen varaan. Yritysilmettä suunniteltaessa määritellään myös värit, typografia, kuvamaailma, kuvitus ja tone of voice eli se, minkälaisella äänensävyllä yritys viestii. Tärkeintä on luoda yhtenäinen ja näyttävä kokonaisuus, joka puhuttelee asiakkaan kohderyhmää.

Monesti ilmeen tarkistamiselle tulee tarve, kun yrityksen toimiala tai sen kohderyhmä on muuttunut. Visuaalinen ilme on tärkeää uudistaa suunnitelmallisesti: kun ilme on yhtenäinen, brändi näkyy kaikissa kanavissa samalla lailla. Lopputuloksena on aina uniikki, lämmöllä tehty ja asiakkaan tarpeista lähtevä ilme.

Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä!

Toimitusjohtaja

Suvi Markko

050 534 1911 suvi@c2.fi