Menu

Sisältömarkkinointi ja sosiaalinen media

Rintaa röyhistäen voimme sanoa, että sisältömarkkinointi ja sosiaalinen media ovat meidän ydinosaamistamme. Sisältömarkkinoinnin pähkinä on siinä, että kohdeyleisöille tarjotaan sitä kiinnostavaa sisältöä, joka vielä kaupan päälle palvelee yrityksen tarpeita. Kun sisältö on sellaista, jonka parissa ihmiset aidosti viihtyvät, syntyy keskustelua, tykkäyksiä ja näkyvyyttä. Ai niin, ja sitä myyntiä.

Sisältömarkkinointia tehdään eri kanavissa laadukkaan ja viihdyttävän sisällön kautta. Se voi olla tekstiä, videoita, kuvia, giffejä…mitä ikinä nyt mieleen juolahtaakaan! Sisällöntuotannon ohjenuorana toimii sisältösuunnitelma, jolla sisältö pidetään johdonmukaisena. Priima sisältö vaatii kaverikseen mainonnan, jotta viesti menee perille oikealle kohderyhmälle. Digimarkkinointi tarjoaakin nykyään laajan paletin tarkkoja kohdennuskeinoja, joita hyödyntämällä päästään pitkälle. Yhtä lailla tärkeää on osallistua somessa käytävään keskusteluun aktiivisesti. Se, jos mikä, luo arvoa yritykselle.

Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä!

Luova johtaja
Partner

Mikko Vartiainen

040 563 6717 mikko@c2.fi