# Lennä C2, lennä!

28.12.2015

Tämäkin vuosi on mennyt taas kuin siivillä: välillä olemme saaneet liidellä suopeiden ilmavirtojen mukana, toisinaan taas räpytellä siipiämme ajoittain haastavissakin lento-olosuhteissa. Yhtä kaikki, olemme lentäneet yhdessä ja nauttineet joka hetkestä.

Kun katsoo vuotta 2015 taaksepäin, voi varmuudella sanoa, että olemme valmiita tarttumaan uuden vuoden haasteisiin. Pop-Up Pohjanmaa teki meistä entistäkin parempia tapahtumamarkkinoinnissa, Wärtsilä Smart Power Generation vei meidät sisällöntuottajina Suomesta maailmalle, Halpa-Halli lisäsi ymmärrystämme ketjumarkkinoinnista, Automaa antoi meidän näyttää närhen munat perinteiselle tavalle myydä autoja ja Suklaaparatiisi muistutti meitä hyvästä mausta niin tuotteen kuin designinkin osalta.

Siipemme ovat vahvat niin digissä, printissä kuin somessa, ja meillä on paljon annettavaa asiakkaillemme. Me puhumme Creative Engagencystä: kun kaksi tai kolme (tai 18) on koolla yhteisten tavoitteiden nimissä, syntyy jotain hyvää.

Uskomme luovuuteen, kovaan työhön ja ennen kaikkea vahvaan osaamiseen. Tätä kaikkea löytyy runsain mitoin C2:n 18 hengen voittajajoukkueesta, joka tekee mainontaa työkseen, mutta myös rakkaudesta lajiin. Hyvässä hengessä taidot, tiedot  ja työ muuttuvat loistaviksi toteutuksiksi ja C2:n ja sen asiakkaiden menestykseksi. Ei tarvitse kuin kohottaa siivet ja lentää kohti uutta vuotta ja uusia haasteita.