# LEHDISTÖTIEDOTE: Suvi Markko Pohjanmaan suurimman mainostoimiston johtoon

17.08.2015

Lehdistötiedote

Vaasalainen C2 Advertising on kasvanut Pohjanmaan suurimmaksi mainostoimistoksi. Nyt vauhtia halutaan kiihdyttää uudella ajattelulla ja rohkeilla avauksilla. Yhtiön uudeksi toimitusjohtajaksi on kutsuttu Suvi Markko, joka siirtyy tehtävään Vaasanseudun Kehitys Oy VASEKilta. Suvi aloittaa tehtävässään 1.9.

C2 Advertising on mainonnan ja viestinnän moniottelija, joka tekee tavoitteellista ja tuloshakuista markkinointia kaikissa kanavissa. Viisi vuotta toiminut C2 panostaa merkittävästi osaamiseen, mikä on luonut kasvua sekä yhtiölle itselleen että sen asiakkaille. Asiakkaiden suurimpia haasteita tämän päivän mainonnan maailmassa on kohderyhmän sitouttaminen markkinoitavaan brändiin. Sitouttaminen ja osallistaminen vaatii erityisosaamista, jota harvalla asiakkaalla on omasta takaa. Tämä osaaminen on kuitenkin avain tulokselliseen markkinointiin.

”Haluamme entisestään vahvistaa C2:n kuluttajamarkkinoinnin osaamista ja suurten projektien läpivientiä. Suvin kokemus eri aloilta ja haasteista tuovat asiakkaan näkökulman entistä paremmin esiin toiminnassamme. Ideat, innostus ja draivi yhdistettynä monipuoliseen osaamiseen tekevät hänestä täydellisen vetäjän kasvavalle ja intohimoisesti työhönsä suhtautuvalle mainostoimistolle”, kertoo Tuukka Turunen, C2 Advertisingin hallituksen puheenjohtaja.

Markko on vastannut aikaisemmin mm. Elovenan markkinoinnista ja tuoteryhmien kehittämisestä Raisiolla, toiminut Atrialla brand managerina, toteuttanut viestintää Wärtsilässä sekä viimeisimpänä nostanut useasti Vaasan ja Vaasan seudun suomalaisten huulille VASEKin viestintäpäällikkönä. Yhtiön nykyinen rakenne ja omistus pysyvät ennallaan. Toimitusjohtajan tehtävästä 1.9. väistyvä Tuukka Turunen jatkaa hallituksen puheenjohtajana ja keskittyy entistä enemmän brändi- ja markkinointistrategioiden kehittämiseen.

Lisätietoja:

Tuukka Turunen, tuukka@c2.fi, 050 3411 800
Suvi Markko, suvi@c2.fi, 050 534 1911

C2 Advertising – The Creative Engagency

C2 Advertisingin palvelut kattavat B2C- ja B2B-markkinoinnin strategiat ja suunnitelmat, markkinointiviestinnän suunnittelun sekä toteutuksen teksteistä kuviin sekä digitaalisen viestinnän palvelut www-sivuista tehokkaaseen sisältömarkkinointiin. C2 on Vaasan alueen edelläkävijä sosiaalisen median kanavien hyödyntämisessä. Yhtiö työllistää 18 henkilöä ja vuoden 2014 liikevaihto ylitti 1,1 miljoonaa euroa.