# Lehdistötiedote: C2 Advertisingin uusi some-yksikkö työllistää 10 henkeä

04.09.2014

Yritysten sosiaaliseen mediaan ja sisältömarkkinointiin erikoistunut community management -palvelu sai oman yksikön. Samalla C2 Advertisingin omistussuhde muuttui.

Vaasalainen C2 Advertising -mainostoimisto on laajentanut Community Management -palveluaan. C2 on luonut oman yksikön, johon on palvelun suuren kysynnän vuoksi rekrytoitu seitsemän uutta työntekijää.

Community Management -palvelussa tiettyyn asiakkaaseen keskittynyt tiimi ideoi ja suunnittelee haluttujen palveluiden sisältöjä sekä hoitaa asiakkaan sosiaalisen median kanavia ja sisältömarkkinointia. Tiimeissä työskentelee paikallisia viestinnän ja markkinoinnin korkeakouluopiskelijoita, jotka tuottavat tekstiä, kuvia ja videoita asiakkaan tarpeisiin. Palvelu on alueella ainutlaatuinen ja myös Suomen tasolla tuore.

Palvelussa käytettäviä kanavia ovat esimerkiksi Facebook, Instagram, LinkedIn ja Twitter. Viestittävät sisällöt ja kanavat valitaan asiakkaan tarpeiden mukaan. Asiakaskunta kasvaa jatkuvasti, ja samalla rekrytoidaan uusia community managereita. Palvelua käyttävät jo esimerkiksi Lakea ja Vaasan ammattikorkeakoulu.

Community Management -osaston perustamisen myötä C2:n omistussuhde muuttui. Copywriter ja partner Mikko Vartiaisen omistusosuus kasvoi, ja hänestä tuli uuden yksikön vastaava.

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt:

COO ja partner Mikko Vartiainen