# Ihminen kiinnostaa aina

29.09.2015

Sebu Björklund

Kuukauden kooste

C2:n parhaimmat sisällöt ovat syyskuussa olleet henkilöstöesittelyt, joissa esiintyivät Suvi ja projektipäällikkö Sebu. Myös #bändipaitaperjantai-postaus sai aikaan hyvää engagementtia.

Uusi toimarimme Suvi aloitti meillä syyskuun alussa, mistä kerroimme Suvin ensimmäisenä työpäivänä liikuvan kuvan voimin. Videolla Suvi kertoi tuntemuksistaan ja mitä hän pitää mainostoimiston toiminnassa tärkeänä. Videotervehdys, jossa Suvi esittäytyy oli luonnollinen jatko elokuussa julkaistulle lehdistötiedotteelle.

Sen sijaan Sebun esittelypostauksessa on hyödynnetty harjoittelijamme Taavin valokuvaustaitoja, ja Sebun mukaan kuva on herättänyt word-of-mouthia myös somen ulkopuolella. Kuviin panostaminen kannattaa, sillä näyttävä, visuaalinen tarinankerronta herättää huomiota ja puhuttaa.

Kaikkia näitä edellä mainittuja postauksia yhdistää se, että ne kertovat ihmisistä. Markkinasta ja kohderyhmästä riippumatta, yritysten on tavallisesti helpoin lähestyä yleisöään yrityksen henkilöiden ja heidän tarinoidensa kautta. Nämä ovat niin kutsuttuja human interest -sisältöjä, joilla on universaalia vetovoimaa mediasta riippumatta, sillä ihmiset — niin tutut kuin vieraatkin kasvot — kiinnostavat ja herättävät huomiota.