# Mainosmanifesti

06.03.2016

Elämme vuotta 2016 – vastassa ovat uudet tuulet, haasteet ja mitä kaikkia näitä nyt onkaan. Siksi tämä onkin täydellinen ajankohta ilmaista taiteelliset periaatteemme ja julistaa elämänkatsomuksemme. Lue mainosmanifesti, istuta teesit sydämesi pohjalle ja anna niiden puhjeta kukkaan vuoden aikana.

Hyvä mainos on kuin viesti ystävältä

Mainonta on enemmän kuin digiä, printtiä tai siistejä trendisanoja. Se on ongelmien ratkomista, kohderyhmien aktivoimista, innostamista ja osallistamista, mainosvälineestä riippumatta. Hyvä mainos ilahduttaa, hämmästyttää, suututtaa tai mykistää. Se jää mieleen hautumaan ja sulautuu, kunnes se tuntuu omalta ajatukselta. Hyvä mainos on kuin viesti ystävältä, jonka mielipidettä arvostaa.

Kanavilla ei ole itseisarvoa

Mainosvälineet, -mediat ja -toteutukset toimivat vain kokonaisuuksina. Kuluttajaa ei kiinnosta miten viesti välitetään, vaan mitä se saa hänet tuntemaan tai kokemaan. Haluttu toiminta ei synny yksittäisistä pisaroista, vaan mukaansatempaavasta aallosta. Löydämme oikean aaltopituuden ohjaamalla brändin ja kohdeyleisön vuorovaikutusta oikeaan suuntaan. Uskomme hyvään sisältöön, joka kerrotaan oikein – oikealla tavalla, oikeille tyypeille, oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa.

Monipuolisten toteutusten aika on nyt

Kutsumme itseämme luovaksi osallistamoksi (The Creative Engagency), koska olemme muutakin kuin yksittäisten toteutusten toimisto. Olemme keränneet saman katon alle kaiken sen osaamisen, jota markkinoiva yritys tarvitsee. Se tarkoittaa, että voimme kasata luovan tiimin toimeksiannon perusteella, vahvuuksia ja villejä kortteja hyödyntäen. Erityisen siistiä on, että asiakas pääsee osaksi luovaa työtä.

Ajattele meitä sinä ystävänä, joka saa sinut näyttämään hyvältä. Joka tuntee sinulle tärkeät tyypit ja tietää, mitä he haluavat kuulla. Joka uskaltaa sanoa asiat suoraan ja kannustaa kokeilemaan uutta. Joka elää chillisti, mutta markkinoi villisti.